jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Det var en skärtorsdag!

Publicerad 2013-03-28 22:19:49 i Allmänt,

Soligt o fint var vädret, dock lite kallt!
Fick så härligt besök på förmiddagen av guddottern Lowa
och hennes föräldrar givetvis.
Så fint Oliwer o Wilma var hemma oxå så
dom äntligen kunde få klämma o känna på henne.
 
 
 
 
 
Finaste lilla skruttunge!
Tänk att jag fick en plats i ditt liv, så mycket kärlek!
Blev en shoppingtur idag igen, suck, alltid ska man glömma ngt!
Passade även på att besöka Diversis som slog igen
idag o det blev ett riktigt fynd!
Saker för 650:- i påsen o endast betalat 125:-, det
kallar jag rea!
Maxihelvetet skulle ju givetvis stjäla en del av mitt bidrag idag igen,
men jag måste säga att det var det galnaste maxibesöket i mannaminne.
Grabbarna satt i kundvagnen o sjöng för fulla muggar
o ingen kunde undgå dom!
Konstigt att ha en snart 14-åring som inte skämms ett endaste dugg, men samtidigt skönt.
Undrar vem han brås på??
Inte lätt när man har två föräldrar som inte har vett att skämmas!
 
 
 
 
 
Väl hemma körde vi tacokväll och efter spelade vi Monopoly!
Innebandy i garaget o invigning av nya skorna för Hampus,
funkade bra.
Själv har jag idag gjort 60 knäböj, stått på crosstrainern,lyft hantlar
o rockat rockring!
Jag var verkligen värd ett glas rött efteråt.
Hatar egentligen ordet värd i sammanhanget sprit,
känns så fel i vissa sammanhang, men men, jag
finner inget annat ord!
Nu har Kalle åkt till jobbet, 3 av 4 banditungar sover o
banditmorsan funderar på att göra
detsamma, imorgon är det
långfredag o då ska vi ha tråkigt har jag talat om
för ungarna!
Måste ju följa dom kristna traditionerna!
Sov gott o glad påsk!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela