jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Ibland blir det bättre än man tänkt sig!

Publicerad 2013-03-03 22:57:29 i Allmänt,

Strålande solsken idag på VÅR dag!
Så härligt med vår i luften, fast man ska inte ta ut något i förskott!
Sovit riktigt jäkla bra inatt, helt fantastiskt skönt o vakna o känna sig utvilad!
Eller ja någotsånär utvilad.
Vi tog oss visserligen en vakentimme mellan 4-5 , då det blev blöjbyte o nässpray.
Julia däckade på tidiga fm o när pappan sover o extrasängen ratas, ja
då får det duga med vardagsrumsgolvet!
Inte fy skit det heller!
 
 
Dagen idag bjöd på ponnykalas för Oliwers del, jag trodde inte han ville gå
men ack så fel jag hade!
-Finns ju massa brudar där, klart jag ska gå!!
För stora grabben var det gameday och vilket game sen då!
Vinst med 13-4 och man blir ju så jäkla
glad o stolt!
 
 
 
Väl hemma igen satte vi fart o plockade o fixade inför skiftbytet imorgon
det är ju pappavecka på G!!
Alla hjälptes åt o det gick som en dans.
Helt plötsligt fick vi order om att följa med in i relaxen, Hampus tog
Julia o vi leddes in o möttes av detta!!
 
 
 
 
Underbara ungar, så goa och omtänksamma!
:-Tänkte ni kunde få en mysstund utan oss!
Tack snälla goa kidz!!
 
 
Jag hade svängt ihop en kladdkaka o stannat o köpt jordgubbar på Netto
på vägen hem från matchen o det fick avsluta denna vecka!
Oliwers bästa för veckan var sitt kalas och disco o det sämsta att han
slagit sig så mycket!
Vidare funderade han på varför han klippte sig i början på veckan,,,
Ja det kan man ju undra??
Kanske för att han såg ut som ett litet skogstroll!!
 
 
 
Jag älskar mitt banditgäng i vått o torrt även om det inte alltid e guld
o gröna skogar!
Tror det är så livet ska vara, lite upp o lite ner!
Nu ska banditmorsan sova, tidigare än tidigast!
Go natt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela