jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Jäkla sol te att lysa!

Publicerad 2013-03-05 08:41:45 i Allmänt,

Har ju i ett svagt ögonblick lovat mig själv att gå ut o gå
om solen lyser o sen den dagen jag lovade det så är
solen framme varje dag!!
Jaja bara ta tjuren vid hornen idag oxå!
Efter tre galet bra sömnnätter är jag på banan igen, så
superskönt! Tänk vad lite sömn gör.
Dagen igår var väl annars som ett svart hål kändes det som
men när jag tänker efter noga så pratade jag med 2 fina vänner
i telefonen, bestämde träff med en annan go vän, Kalle bokade babysim kurs 2
och jag lyckades i ren o skär ilska rensa upp i hela huset på 45 min!!
Och inte att förglömma jag fick kramas en snabbis med min
älsklings Oliwer!!
Idag e en ny dag o vi får helt enkelt se
vad den erbjuder!

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2013-03-07 20:09:25

Så det är du som får solen att lysa. Fortsätt med det! Så kanske jag hinner med lite promenader jag med, så fort barnens virusar ger upp och flyttar någon annanstans. Och så kanske vi kan få till den där onsdagsfikan dessutom (fast då kvittar det ju om solen skiner eller inte iofs)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela