jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Kärlek, glädje, äventyr, tårar o skratt!

Publicerad 2013-03-03 09:20:00 i Allmänt,

3 år sedan du tog mig på första dejten, 3 år sedan jag föll pladask!
Vem kunde ana att en tankning mitt i natten kunde förändra livet?
Jag hade ställt mig frågan, skulle jag kunna lita på någon igen?
Vi hade mötts tidigare, du o jag, fast på en annan mack.
När du berättade om det mötet så mindes jag,,,,och log!
Du sa jag hade något busigt i blicken
Jag?? Lugnet själv,,,nä knappast!!
Hade i början svårt att finna inre ro i den åldersskillnade som finns mellan oss
men flera kloka ladies på jobbet sa, är du knäpp, vad har åldern för
betydelse?? Inte ett dugg! Dom hade rätt! Jag är glad jag lyssnade!
3 år har gått sen jag hamnade i din lägenhet, på första dejten.
Jag var blöt o genomfrusen,,,,vi skulle ju bara tina upp o värma oss!
Säkert, jag blev kvar över natten o vaknade upp till ett soligt
Söderköping med en härlig känsla i magen, ett pirr!
Mycket har hänt under de 3 korta åren som gått , många skratt
men även tårar, livet är inte enkelt alla gånger!
Jag tänker att vi har ca 47 år kvar tillsammans, så dethär är bara början
på en magisk resa!
Härifrån till evigheten, jag älskar dig av hela mitt hjärta!
 
 
 
 
Tack älskling för den fantastiska rosbuketten, helt underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela