jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Lite hej å hå!

Publicerad 2013-03-06 21:48:00 i Allmänt,

Skitnatt,,,igen!
Tillbaka på ruta ett men tackar ödmjukast för 3 bra nätter!
Ut o gå Svärtinge runt, med livet som insatts ska tilläggas!
100 min isig o backig promenad, det kändes i kroppen, men så nöjd att jag tagit mig ut
nu flera dagar på raken.
Efter lunchen in till maxi för lite ögonshopping
med Eva. Massa fint att titta på och sukta efter och
galet mycket att prata om!
Hem o fixa lite innan Lisa skulle komma o värdera huset.
Nej vi ska inte sälja eller låna pengar, hjälpte Lisa vinna en
tävling på jobbet!
Mysmiddag framför tv:n, lax med parmesansås i ugnen o broccolimos,
såg ut som en spya men smakade riktigt gott.
Kalle åkt till jobbet nu för sista natten, så skönt för oss alla!
Letat lite recept på nätet o hittat massor av gott och spännande.
Ska se vad man kan knåpa ihop tills i helgen.
Kram o gonatt från mig, har kommit i säng runt 23 varje
kväll denna vecka o det känns toppenbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela