jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Många järn i elden!

Publicerad 2013-03-17 22:51:34 i Allmänt,

Kl 05.30 efter en jävligt ryckig natt blåste Julia revälj.
Fy fan helt ärligt, jag var spyfärdig o nere för räkning.
En spegel hade då gått sönder om jag gått upp o speglat mig
och då överdriver jag INTE!!
Gick upp o bytte blöja, hämtade 2 leksaker o la oss igen.
Hade ingen större förhoppning om någon mera sömn men efter lite
lek o joller så blev kl 06:45 o då ville Julia somna om.
Messade Kalle att han skulle smyga o när han kom hem sov vi så sött.
Tack snälla för det, jag hade aldrig orkat annars.
08:45 blev det morgon för andra gången.
Väckte Beavis and Butthead, game day idag!
Hämtade Oliwer o sen tränaren, for mot Blacka.
Fick storstryk, fanihelvetesjävlaskit!!
Men i referatet fick Hampus beröm!
 
Hampus är Hampus och är en bra back som inte bara lever på sin vilja, utan jag tycker också att han har bra blick för spelet. blir kanske aldrig någon Ronaldo med bollen :), men vem tusan behöver Ronaldo när vi har Hampus?
 
Hemresan ganska tung o tyst.
Hämtade upp Wilma o Hero, tog på oss hundvaktande mitt i allt
men vad gör en liten hund?
Chips o godis till kvällen o sen hemåt för att laga mat.
Bestämde mig för att med Oliwers hjälp baka en kaka.
Smaskigt till efterrätt med jordgubbar o grädde.
 
 
 
Bastubad på kvällen för alla barnen o ute i snön o rulla sig.
Bara Hero som var ledsen på kvällen då dörren in till relaxen
förblev stängd oavsett hur länge man stod o kollade på den.
 
 

Undrar om dom har kul där inne???
 
 
Vällingövning ikväll för Julia o det gick väldigt bra, över förväntan.
Hon låg o höll i den själv på en kudde i soffan o jag hade endast värmt den
till ljummen, är det månntro det som är melodin?
 
 
 
Skam den som ger sig!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Lillsyrran

Publicerad 2013-03-19 20:57:11

Trots att helgen innehöll både det ena och det andra (negativt som positivt) tycker jag att du alltid vet hur man gör det bästa av situationen! Du är en klippa i alla lägen och jag önskar ofta att jag kunde va som du <3 Men glöm inte att det även är ok att bryta ihop, va ledsen, gråta en skvätt eller bli arg. Kan många ggr va nyttigt. Tack för att vi fick låna Wilma i fredags och att ni passade Hero. Guld värda är ni! Puss

Svar: Puss bästa syster älskar dig! Och tro mig,,,jag bryter ihop,,fler gånger än vad många tror.Wilma blev superfin o va så nöjd!
Banditmorsan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela