jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Nu är min ork slut!!

Publicerad 2013-03-17 23:17:00 i Allmänt,

Japp så är det!! Du läste rätt!
Fastän vi sovit som små grisar inatt o jag kunnat vila 1 gång idag så
är min ork slut.
Som Hampus sa häromdagen. det var väl en sån där droppe o så rann det över-du vet
man blir liksom förbannad då o skiter i allt.
Solen lyser ute o jag orkade inte ens packa mig ut med barnvagn o hela rasket.
Solen lös mig rätt i ansiktet, fast på ett otrevligt sätt!
Tog mig precis två mörka chokladbitar o insåg att det var förrutom 2 koppar kaffe
och lite yoghurt till frukost, det ända jag ätit idag!
I feel great!!
Önskar jag kunde lägga skulden på någon annan.
 
Men några ljusglimtar från dagen finns det allt iaf!!
2 st stora grabbar, goa som få i den åldern, gör vad man ber om o lite till.
Ger sig ut på löprunda tillsammans, inte riktigt vad jag hade väntat mig.
Innebandy i garaget, utelek med snögalen Hero, renbäddning i sängar
och sist men inte minst all hjälp med Julia.
Underbara Wilma o Oliwer.
 
 
 
Ibland är man trött o sliten o kvällen ikväll går väl inte till
historien som den bästa vi haft.
Men gör om gör rätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela