jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Nya vindar!

Publicerad 2013-03-13 07:21:00 i Allmänt,

Banditgänget har fått lite ny luft under vingarna känns det som!
Tisdagen en mycket bra dag.
Banditmorsan gavs sovmorgon tillsammans med Julia, som förövrigt fortsatte
sova efter att banditmorsan gått upp.
Julias mage fungerade idag igen, skönt skönt.
Träningen flöt oxå på idag, även det känns riktigt bra, gäller
ju bara att hålla i nu så det blir en rutin.
Oliwer fick med sig bästa kompisen Ture hem
och jag tror vi alla saknat honom, liten
som stor. Ibland passar det ju inte att leka och
det har varit en lång sån period.
Vi firade Tures återkomst in tha house med glasstårta!
Hampus ramllade in skapligt tidigt o hade beställt en
panna kaffe, självklart, var ju fikadags för oss med.
Lite snack vid köksbordet om ditt o datt.
Kalle fick hjälp av grabbarna att skotta av delar av altanen
på framsidan, skönt o få bort snön därifrån.
 
 
 
Hampus mycket snygg i min kappa!
 
 
Banditmorsan hade bestämt att idag var en bra dag för en ny maträtt och det skulle bjudas på gryta Africana med massa tillbehör.
Wilma hade två kompisar med sig hem o jag förklarade vad
som bjöds o dom såg skeptiska ut!
Jag var själv lite skeptisk MEN man måste våga prova nytt.
Resultatet blev faktiskt riktigt gott och kommer nog lagas
flera gånger.
När det serveras nytt sådär så blir ju alla lite misstänksamma.
Vi har ju fastnat i ett matspår o nu ska det baske mig brytas, tar ett tag då
att öppna upp sinnena på alla!
 
 
 
Den nyinförda spel o bastukvällen gick av stapeln på
tisdagskvällen. Bordshockey stod på agendan o det är
nog näst efter gymnastik  min sämsta gren!!

 
 
 
 
 
 
Bakade en glutenfri LCHFkaka på kvällen där en hel apelsin skulle kokas o användas
med skal o hela skiten. Spännande men jag har smakat o låtit mig inspireras
av Tina, den var som en orgasm i munnen skrev hon så vi får väl se!
 
 
 
Som vanligt tidigt i säng även denna dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela