jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Oh what a day!

Publicerad 2013-03-15 23:12:55 i Allmänt,

Sista baysimmet för för denna gång o vad händer?
Banditmorsan vaknar upp i Stockholms blodbad.
Vilken tur gudmor skulle med på babysimmet, annars hade vi fått stanna hemma.
Så imponerad av min lilla kicka som inte gastade fastän mamma var i närheten.
Gudmor mycket snygg i cyklop o jag insåg då jag tittade
på henne att jag varit lika vacker veckan innan.
 
 
 
Väl hemma lite mat, skithungrig rent ut sagt o trött som en tok.
Insåg tidigt att kvällen skulle bli lite annorlunda.
Wilma till moster o morbror, få naglar fixade, ögonfransar färgade o håret
uppljusat, som hon har njutit ikväll, kan bara ana.
Oliwer till bästisen Ture för att sova över och jag o Kalle har fått äran umgås med dessa två juveler!
 
 
 
 
Pulled pork var beställt o som grabbarna åt!
Jag o Kalle har dock inte skrattat så mycket på länge, som vi
gjort ikväll.
Att få insyn i vad som rör sig i två tonårsgrabbars huven, det
kan jag leva länge på.
Att dom sen är frispråkiga o inte har några hämningar,ja
den skulden får man väl ta på sig.
Muskler, tjejer, snoppstorlek, vem är snyggast, vem kan man ragga på
 osv. Tack grabbar för ni är så fina o härliga!
Nu är det sängen för banditmorsan, hoppas på en timme
eller två i bingen, sovandes i ett sträck!
Tack o gonatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela