jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Snökaos!

Publicerad 2013-03-19 22:55:56 i Allmänt,

Så faller det då massa snö igen o folk kör bil som om dom aldrig sett något liknande!
Man kan bli tokig för mindre.
Har haft en supertrevlig fm hos min vän Boel.
Fick så fint tårtfat i födelsedagspresent, tror jag ska ha det framme
med frukt på el liknande då det vore synd ställa
det i ett skåp.
 
 
 
Julia på ett strålande humör idag, så söt o pratar massor.
Tand nummer 8 har ju gjort entre och det känns när hon
biter tag i handen.
Imorse fick jag sovmorgon, herregud så skönt och nu har lille lull sovit
sen kl 19.30, vågar man hoppas på ytterligare en god natts sömn??
Sängen ropar efter 1 timmes telefonsnackande(nytt rekord)
med Eva! Ser verkligen fram emot lördagens balluns!
Bara hitta något att ta på mig först.
Sov gott alla därute
 
 

Kommentarer

Postat av: Sosso

Publicerad 2013-03-23 15:43:16

Vilket fint fat du fick. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela