jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Underbara sambo!

Publicerad 2013-03-28 10:23:45 i Allmänt,

Igår och med kort varsel fick jag ett par timmar på tu
man hand med min fina Tina!
Så lyxigt ha en sambo som är hemma mitt i veckan!
Hela sjukstugan o liten Lull föll på honom.
Underbara bästa sambo, finns det något han INTE
skulle göra för banditmorsan??
Blev mest ögonshopping men mysigt få några timmar med
fin vän tillika resesällskap om några veckor!
 
 
 
 
 
På kvällen när Kalle åkt till jobbet fick jag hjälp av mina stora barn
att passa Julia så jag kunde göra mina knäböj, aj fan, rocka rockring o
trampa på crosstrainern.
Underbara banditungar!!
Sängen kallade tidigt men jag höll ut o gjorde
Hampus sällskap tills filmen han såg på slutatde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela