jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Vad vill ekorren??

Publicerad 2013-03-04 22:15:05 i Allmänt,

Det här kan ju låta lite konstigt men jag har en otäck känsla!
Flera gånger nu på senaste tiden då jag åker på
Old Country Road, antingen hem eller mot annat mål, så dyker det upp
en ekorre på exakt samma ställe varje gång.
Kanske inget konstigt, han bor ju säkerligen i närheten tänker ni??
Men denna lilla gynnare envisas med att springa över gatan varje
gång som jag ser den!!??
Ärligt talat vad vill han??
Jag kör inte för fort utan oftast lite under tillåten hastighet, så han kan inte vara
utsänd av trafikpolisen,,,,,
Han är defintivt inte jagad av någon annan, vi är
ensamma på vägen?
Spelar han rysk roulett med polarna och tvingas springa över när
han förlorat spelet?
Spelar dom då bara dagtid, skumma affärer brukar ju ske efter
mörkrets inbrott?
Är ekorren sugen på att dö? En självmordsbenägen ekorre??
Frågorna är många o svaren få, han stannar ju
inte o snackar med mig direkt!!
Vad vill du, undrar jag??
Känns som om han har koll på mig eller är
det någon annan därute som upplevt något liknande?
Går liksom nöttrumman varje gång jag startar bilen o drar iväg
så att fanskapet vill att jag ska köra på han
o få dåligt samvete?
Får mig osökt att tänka på Kalle och chokladfabriken där den lilla
bortskämda snorungen blir nerdragen i det dåliga nöthålet
då hon blivit betraktad som en dålig nöt, jag har ju inte direkt överröst djuren ute med mat i år!
Ja vad vet jag, allt är lite otäckt!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Lillsyrran

Publicerad 2013-03-05 07:40:25

Mamma körde ju över en ekorre med din gamla Crystler. Kanske är det här en släkting som sökt upp dig för att hämnas?

Svar: Åh fy fan jag hade förträngt den händelsen, självklart är det så!!Får nog beväpna mig hädanefter när jag går ut!
Banditmorsan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela