jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Vi gör som vi vill!

Publicerad 2013-03-26 22:44:06 i Allmänt,

Sjukstugan fortsätter, on and on!
Tar det aldrig slut undrar man?
En del trottsar den sjuka stugan o Oliwer ville följa med in till stan
o hämta sin förhandsbokade Skylanders gubbe, den
sista i samlingen av jättar!
Gick INTE att mamma hämtade den.
En överlycklig kille slapp även betala för gubben
då banditmorsan samlat stämplar åt honom.
Hämtade Hampus efter skolan, skönt för honom slippa
vänta på bussen för engångsskull.
Polisen ringt igen om den där jävla branden, dom vill förhöra Hampus
då någon fortfarande envisas med att ange hans namn
.Inte för att han skulle ha tuttat på, han har alibi som tur är, men folk
säger att han vet vem som eldar i huset mitt emot hans pappa.
Jag blir galen på rykten, farliga som fan!
Hemma igen o laddade för grillkorvsmys o våfflor med Jenny o Tuva!
Fick en så superglad nyhet oxå, tack för det!
Till mig o Kalle gjorde jag mandelvåfflor ala LCHF
riktigt goda måste jag säga! Serverades med grädde
hallon o jordgubbar! Mumsigt!
Fixat med lite påskmys oxå, Oliwer satt fjädrar o ägg i riset.
Blev så fint så.
Kalle o Hampus begav sig sent in till stan för inhandlande
av löparpjuck, man måste passa på när
tillfälle ges. Bra pris ger utrymme för annat kul!
När jag la Julia ikväll så kom jag på att hon bara sovit
1 gång i dag, ska bli spännande o se hur natten blir.
Tina o jag har ju startat våran buttchallenge, Tina igår, men jag avvaktade
tills idag pga muttationen.
Fick sms av Tina om träningsvärk o efter jag gjort
mina 50 nu ikväll så inser jag hur
jävligt det kommer bli imorgon.
Grattis o skjut mig!!
 
 
 
 
Nu är det tack o godnatt i bandithuset!
Håller tummarna för friska barn imorgon.
Wilmisen till badhuset med klassen o Oliwer har
gröna showen på kvällen!
Tack o godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela