jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Feeling great!

Publicerad 2013-05-06 08:28:35 i Allmänt,

Blev sovmorgon i lördags, skönt som tusan.
Kalle ut o bygga altan o jag körde ett race inne.
Åsa messa o undrade om jag var sugen testa på Factory Fitness, självklart var jag det!
På med träningskläderna, inse att benen är hårigare än vad dom är på en
babian o bara korta träningsbyxor rena, underbart!!
Men inget göra åt.
Snälla Felicia följde med till gymet o tog hand om Julia.
Styrketräningsrundan var inte så lång men jäklar i havet vad
det kändes, redan där o då!
Visserligen har jag ju inte varit på ett riktigt gym, på
väääldigt länge men detta var sjukt.
Hem o ställa sig i duschen, få bort vinterpälsen o sen äta lite.
Kvällen spenderades i Åby hos Macke o Tina, småplock sa hon att hon
skulle bjuda på men en kanongod buffee stod uppdukad då det var dags
att äta. Mycket gott.
Lite resesnack, det börjar ju närma sig.
 
 
 
 
Tack för en mycket trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela