jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Fredagsmys!

Publicerad 2013-05-04 11:49:35 i Allmänt,

En mindre bra början på fredagen eftersom Julia vaknade kl 5!
Att gå upp 5 är okristligt tidigt!
Kalle så gullig o lät mig sova.
for sedan iväg tillsammans på babysim.
Idag tyvärr ingen lyckad babysimsdag, Julia gnällig o ville inte alls vara med!
Beslöt oss för att bara mysa i vattnet o ta det för vad det var.
En liten shoppingtur till staden, delade på oss så det skulle gå fortare.
Lunch på maxi i all hast o trevligt lunchsällskap.
Hem o fixa lite både inne o ute, mycket som ska hinnas med.
Julia fortfarande kinkig till tusen o jag kände mitt tålamod tryta.
Öste ur mig allt på stackars Kalle men förklarade snabbt att det egentligen inte handlade om oss utan det är min egen irritation över att jag inte får saker
gjort med Julia hängandes på armen.
Fixade till oss för en myskväll Down Hill , sitta ute premiär.
Men attans , myggen har ju för fan vaknat??
Vem bjöd dom på partyt liksom??
Julia smaskade på majskolv, åkte vagn med Felicia o hoppade upp o ner i gudmors soffa!
 
 
 
Så mysigt o så god mat vi fick!
Älskar känslan av att bara få vara o få vara sig själv, utan att det ska vara något
konstig med det o att kunna lufta det man känner för.
Enkelheten när den är som bäst.
Så nära!
Julia blev insvept i finaste prinsesstäcket på hemvägen o hon fortsatte sova som en prinsessa när vi kom hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela