jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Så värdefullt!

Publicerad 2013-05-06 08:46:49 i Allmänt,

Stora snickrarsöndagen!
Mikael o Johanna här hela dagen o hjälpte oss, massor gjort, tack snälla!
Poolen är igång, nästan hela däcket lagt o jord o singel utkört!
Men viktigast av allt, kaninbur flyttad!
Den blev tvungen flytta på sig så vi kan möblera på altanen som vi vill ha det.
Och inte trevligt med kaninbajs o halm på pooldäcket!
Jag tog en paus i arbetet o åkte o tittade på Hampus fotbollsmatch.
Vill verkligen inte missa.
Ätit massa god mat idag oxå, så enkelt när Johanna o Mikael numera oxå håller sig
till LCHF, är ju mycket tänka på iaf med gluten o laktos.
Negativt för dagen är att träningsvärken från helvetet hindrade mig imorse från att
kunna dra upp mina trosor, fick ropa på Kalle.
Klarade knappt av att hyvla ost, vad har du gjort med mig ÅSA????
Tack snälla syster o svåger för all hjälp!!
 
 
 
Poolen är igång o snart badvänlig.
Kvällen spenderades i bubblet tillsammans med mannen i mitt liv,
festade till på lite bubbelvatten, hallon/granatäpple, gott!
Julia vaknade halv tolv o var uberledsen, tror mammas broccolimos körde
runt i den lilla magen , stackare!
Men tillslut somnade vi allihopa, i samma säng!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela