jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Turkiet tur o retur!

Publicerad 2013-05-23 08:50:41 i Allmänt,

Resan fick sin start på Rådhuset där Tina o Macke blev man o hustru!
Så fantastiskt kul och stort tack för vi fick vara med o dela
denna underbara händelse.
 
 
 
 
Mot Arlanda o lite intag av bubbel o jordgubbar, både för stora o små!
 
 
 
Att resa tillsammans två olika familjer, nära vänner , är en upplevelse på många sätt.
Att våga vara den man är o inte behöva tänka på vad man gör o säger, det gillar jag.
Att både barn OCH vuxna får sina behov tillfredsställda, det är A och O.
Resan hade ju sina törnar men det berodde inte på sällskapet utan
på att man är i olika åldrar och att man har olika behov.
Lite spelade vädret in, för vissa stunder öste regnet ner o det blåste svinkallt.'
 
 
 
 
Men regnet till trots så var resan ett minne, ett minne jag gärna fyller på igen
med samma vänner fast på annan plats.
Har tagit så otroligt många bilder och nedan kommer ett par av dom.
 
 





 
 
En sådär lagom perfekt semester utan massa extra avancer!
Njöt i fulla drag o att resa med 4 barn no big deal.
Men jag har lärt mig en sak, WIFI redan första dagen o tillgång till fotbollsplan/basketplan
är prio nästa gång.
Rastlös tonåring är det synd om när rörelsebehovet är större än vad hotellets område erbjuder.
Saknade träningen, det gjorde han.
Dock är han riktigt nöjd med resans klädinköp, han är dressad till tänderna.
Första rakningen ordnade Macke till han o moppemustaschen rök all världens väg,
med kniv dessutom!
Julia var en ängel, sov, åt o skrattade.
Oliwer o Wilma, våra två fiskar, simmade många meter o mot slutet av veckan slängde Oliwer
armpuffarna o drog ut på djupt vatten, vilken känsla!
Resa är livet på en pinne, jag älskar pinnar!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2013-05-23 09:10:44

Vilka härliga bilder! Ni verkar haft en helt underbart trevlig vecka! Vet att det kan vara lite krångligt att resa med 4 barn i så varierande åldrar ibland, men det brukar fixa sig ändå :)
Ha det bäst! Vore kul att ses någon dag! Kram

Postat av: Tina

Publicerad 2013-05-23 15:09:52

Haha, jag undrar mest om du har någon bikinibh på dig på bilden från stranden... Och du pratade om en valross lr flodhäst, jag ser en står ute i vattnet i svart bikini. Lite snett bakom Wilma :D Toppenbild på mig o Hampus! Partymammor, eller vad var det bartendern sa? ;)

Postat av: Lillsyrran

Publicerad 2013-05-23 16:17:21

Bilder säger mer än tusen ord, och man ser ju lång väg att ni hade en helt fantastisk semester! Ser fram mot att se resten av bilderna.
Fryser Hampe om överläppen nu när moppemuschen är ett minne blott?
Puss puss

Postat av: Hella

Publicerad 2013-05-24 19:33:27

Ser ut som ni haft en toppen vecka trots ett par regnskurar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela