jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Det blev fredag!

Publicerad 2013-11-16 23:22:01 i Allmänt,

Det kändes avlägset men fasen, den kom!!
Fredagen i all sin kraft o jag bara njöt när jag gick
av i fredags morse.
Vaknade till kl 13, precis som jag tänkt
o sen bar det av med Kalle o Julia
till badhuset.
Så mysigt vi hade det tillsammans o vi hann även med att simma lite.
 
 
 

Det varma vattnet gjorde gott för min
kropp o själ, tiden tillsammans i vatten som balsam.

Hem o fixa till kvällens mat, enkelt o gott.
Nytt o spännande.
Wilma ville gärna vara med oss då Åsa o familjen
skulle kika hit på mat o fotboll.
Vilken match det blev!!
Ja förlust Sverige MEN detta kirrar vi på tisdag.
Vi MÅSTE FIXA DETTA!!
 
 

Lite sent blev det, men så mysigt.
Tjejerna kan konsten roa o roa sig.
Dans/gymnastikuppvisning i pausen o
sen bubbelbad med ansiktsmask.
När jag sa nu är det GODNATT, så vilda protester, men
tror det tog 2 minuter så snarkade dom högt från övervåningen.
Julia på sitt goaste humör, gled omkring o undrade
varför vi tjoade o tjimmade....
Stackars barn, galen morsa...
Tur gudmor e sansad.
 
 
 
En lagom fredagskväll, soft o snackig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela