jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Dom underbara storasyskonen.

Publicerad 2013-11-19 23:57:48 i Allmänt,

Julia febrig o lite prickig?? så det fick bli VAB idag.
Vill inte utsätta någon annan än oss själva
för möjlig smitta.
Kalle i Stockholm så ingen annan utväg.
Tack för att man då har stora barn som gör allt
för att hjälpa till när man måste laga mat o hänga tvätt.
 
 
 
 
 
 
Spillde ut en halv flask Alvedon på golvet ikväll, inget att tjuta över
men efter att Åsa taggat mig i en länk på FB så blev
jag lite mörkrädd.
Tänk vad skit man stoppar i sina barn utan att veta.
hur kritisk o granskande som förälder ska man
behöva va??
Jag e ju lite rädd att det ska bli feberkramp, men ger ju inte något om
jag inte anser det vara absolut nödvändigt.
Funderar nu på vilket preparat som är bättre?
Har ju försökt ge flytande ipren o det spottar Julia bara ut,
alvedonet tuttar hon ju iaf i sig självmant.
Likadant Oliwer, han vill ju bara ha det alvedonet som smälter i munnen.
Ja vad göra? Det onda med det goda?
Jag vet iaf att jag INTE medvetet vill utsätta mina barn för
några uppenbara hälsorisker.
Punkt slut, jag måste välja!
Sov gott därute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela