jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Halloween på Old Contry road!!

Publicerad 2013-11-10 00:34:00 i Allmänt,

Om man tar en massa människor i en salig blandning
kör ihop dom i ett rum, drar på elvispen o låter allt blandas o
tillsätter en massa barn både höga o låga
så får man en alldeles perfekt blandning.
Synd bara att tre av de viktigaste kryddorna saknades, men bara
inse, man kan inte få allt, alla gånger.
Jag är så supernöjd med min lördag, från början
till slut. Startade med sovmorgon o avslutade med
skönt soffhäng med stora ungdomarna.
Däremellan tankade jag inför mina fyra gudsförjätna nätter.
 
 
 
Tack alla som var här, både
höga o låga.
Det här är livet för mig.

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2013-11-12 16:33:42

Haha, översta bilden på Alfons (är det va??) ser ut som Fifi :D

Svar: Japp det är Alfons haha stackars fifi hon blir inte glad på dig nu!!
Banditmorsan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela