jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Lördagen jag kommer minnas läng!!

Publicerad 2013-11-16 23:29:11 i Allmänt,

Ekenäs fick sig ett besök av oss.
Har aldrig varit på en slottsmarknad såhär
till jul,men nu så!
Tänker dock att har jag sett en har jag förmodligen
sett alla??
 
 
 
Använder mig av collagen från Instagram, svårt variera
sig o på insta lägger man ju de flesta man är nöjd med.
 
 
Eftermiddagen spenderades i F-13 hallen.
Hampus redo för en match på innebandyplanen igen
o jag så lycklig.
Lycklig över att se hans släkt o vänner
komma o heja!
Vi var 17 st!! där för att se honom spela o jag rös.
Hade en tår på G men lyckades hålla
tillbaka, fasen så kul för Hampus!!
 
 
 
 
En lördagskväll i soffan blev det för mig o Kalle.
Skönt, precis vad vi behövde.
Bara softa o njut, snacka lite
planera mycket.
Livet rusar på o vi drar i bromsen så gott det går.
Försöker stanna upp o tänka, inte lätt
alla gånger men fasen, det ska gå.
åste ta tillvara på här o nu, hinna njuta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela