jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Skinande rent!

Publicerad 2013-11-22 23:43:00 i Allmänt,

Dagen för hemstäd o fönsterputs var här
och attans så skönt få hela huset städat från topp till tå.
Konstaterar dock att firman som vi anlitade första gången
var stråt vassare, men jag är supernöjd
iaf o hoppas på fler bra dealer i framtiden.
Julia lever rövare med mig o alla andra oxå för
den delen, får knappt ett endaste vettigt handtag gjort om dagarna.
Vad fattas henne undrar jag stundtals?
Hon är full av liv o rörelse för att en stund senare totalkrascha.
Pasta o potatis spottar hon ut o kastar all världens
väg medans rå broccoli fetaost o tzatziki slinker ner??
Ja jag blir inte klok.
Ena dagen sovmorgon för att två dagar senare inte somna förrän
kl 01 och vakna 06:30, hell yee!!
 
 
 
Älskade skitunge!!
Jag blir rörd till tårar o sprudlande glad när du river av heja bappe,
endast 16 månader gamal o jag fattar redan vad du sjunger.
Du är din storasyster upp i dan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela