jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Vad hände med denna dag??

Publicerad 2013-11-26 23:42:26 i Allmänt,

Ledig tisdag, ahhhh inte göra nått!!
Eller hur blev det nu egentligen??
Har hunnit med följande:
- Baka bröd
- Fika med Anna
- Gett Julia mat 5 gånger
- Städat efter Julia
- Lekt o busat med Julia
- Badat Julia
- I o ur diskmaskinen 2 gånger
- Duka fram o in mat
- Hjälpa till laga mat
- Plocka fram adventsstakarna o fått alla på plats
- Tömt basun på blommor
- Plockat fram lite adventspynt ur olika lådor.
-Bäddat säng
-Tvättat
- Bytt kläder på Julia 3 gånger
- Bytt massa blöjor , minst 5!
- Pratat i telefonen
- Lagt in ytterligare beställning på jultidningar
-Plockat upp matvaror ur kassarna
- Matat kaninerna
- Strukit dukar o gardiner
- Hängt upp gardiner
- Varit på toa ca 5 gånger
- Säkert lite till som jag inte minns
- Slängt saker från kylskåpet
- Torkat alla hyllor i kylskåpet
- Konstaterat att det är mest glasburkar i kylskåpet o jag äter inte innehållet i en enda!
 
 
VAD JAG BORDE HUNNIT MED!!
- Definitivt duschat
- Burit ut soppor
 
Tack för idag , imorgon kör vi igen!!
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2013-11-27 07:26:50

Känner igen mig. Kanske inte i alla utförda uppgifter, men i antalet. Och idag är min lediga dag...
(På schemat står än så länge pepparkaksbak med alla barnen hos alla mina föräldrar och adventspynta hemma. Får se vad som tillkommer...)

Postat av: Rose-Marie

Publicerad 2013-11-27 17:56:14

Jag blir trött av att bara läsa vad du har hunnit med en dag.Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela