jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Frivecka jihaaa!

Publicerad 2013-10-25 23:28:00 i Allmänt,

Ja men då var den här, fucking frivecka!!
Åh jag ska vara så lat o bara va,,,,not!
Massa inplanerat men men bara köra på.
Det mesta roligt.
Time here and right now, häng med Hampus i soffan,
kollar på massa klipp o lyssnar på musik.
Tänk om alla tonåringar vore som denna pöjk.
Jag njuter o jag sa till han nyss att jag saknar när
dom inte är hemma.
Ny favvolåt för mig, Olly Murs- Dear darlin.
Måste lyssna, typ 100 gånger!
Kikat på kläder tillksammans, inte vad som, som duger idag , även om inte
kraven är skyhöga!
Basic fast ändå gärna lite udda.
Gillar inte veckan som gått, inte nog med
att delar av familjen varit sjuka i omgångar, jag jobbar så lustigt o sen massa
hinder påvägen som måste redas ut.
MEN nu är det gjort o vi är på banan igen, tror Kalle är den sista som ska upp
på vägen ordentligt igen för att återgå till normal status.
 
 
 
 
Lite tid med var o en har det blivit denna vecka som gått
trots jobbelijobb både högt o lågt o det glädjer mig.
Måste ta till vara på dom stunder som bjuds.
Nu sova , ny dag imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela