jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

När livet tar slut.

Publicerad 2013-10-01 23:26:02 i Allmänt,

Stilla ro, men ändå känns det orättvist.
Ja jag vet 83 år, det är lång tid att leva, men Johnny hann ju
knappt få njuta av sitt barnbarn.
Tror ändock han han somnade in med glädje i hjärtat, han hade fått se
henne gå och springa o jag har mitt öra
att tacka för den sista gången dom sågs.
Fullt övertygad om att det var farfar hon sa när hon pekade på honom.
Igår, måndag, somnade Julias farfar in, Kalles
pappa finns inte längre ibland oss.
Hans del i mitt liv blev inte så långt, men det finns ändock
många glada stunder o ljusa minnen från dessa år.
Tack Johnny för allt det du gjort för oss, jag kan inte med ord beskriva
hur tacksam jag är.
 
 
 
Jag tror o jag ser i dina ögon att detta var en av
de lyckligaste dagarna i ditt liv.
Vila i frid Johnny, det lär dröja innan vi ses igen, men jag vet
att du finns  o håller en vakande hand över hela familjen.

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2013-10-02 06:25:35

Tänker på er. Kram

Svar: Tack snälla! Kram
Banditmorsan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela