jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Oanständiga förslag!

Publicerad 2013-10-30 23:22:54 i Allmänt,

Idag när jag skulle rensa min skräppost på hotmailen
så kastade jag ett getöga på alla dessa rubriker som mailen innehåller.
Funderar vidare vad jag har varit inne på
för sidor eller vart jag registrerat mig.
Ämnesraderna är ju mer eller mindre oanständiga.
Jag kan läsa följande:
 
- Youll never have to spend another night alone.
-The video will get you laid
-Shocking NEW trick to get the women you want
 
Dessa skickade från Master Seducer,,,jag känner ju inte ens honom??
Vad vill han mig?
Slutsattsre på detta?
Jag behöver hitta mig en snygg kvinna att ligga med
så blir jag aldrig mer ensam på natten??
Sug på den du, banditmorsan!!
Du har gjort fel val i livet, minst två gånger!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela