jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Sjuklingen!

Publicerad 2013-10-15 23:24:16 i Allmänt,

Upp som en sol o ner som en pannkaka!
Såg mycket bra ut imorse, Julia på topphumör, vi tog
sovmorgon till 8.15 , käkade frukost o begav oss till stan.
Vilade lite när vi kom hem, skönt.
Eftermiddagen flöt på,,,ända tills Kalle vaknade, var som att
vända på en hand, antar den delade uppmärksamheten slog ner
Julia i skorna rejält.
Tillsammans med en blodsockerdipp var det omöjligt att vända kurvan uppåt igen.
Även föräldrarna hade en rejäl dipp, härligt när man inte
har så många timmar att umgås på om dagen, då
passar man på att ge sig i kast med diskussioner som
är löjligare än löjligast.
Brist på sömn var dagens stora bov tror jag.
Julia sovit på mitt bröst om vart annat o vaknade till liv mitt i fotbollen.
Somnade dock igen på bröstet o jag kunde
bära in henne igen när Kalle tutat till jobbet.
Nu är det nattinatti för mig med!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela