jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

After sleep!!

Publicerad 2013-09-27 22:56:13 i Allmänt,

Vaknade av att telefonen ringde, hade bestämt mig
för att sova lite längre idag då
jag har en helg med barn o hund framför mig
o en massa annat kul
MEN nej då ring ring vem kan det vara, kommunnummer, bästa
att svara! Tänkte det kunde vara från barnens skola o att något har hänt!!
MEN nej då,,,,,,,samordnaren undrar glatt om jag inte vill jobba inatt!!
-Go to hell,,,,,sa jag inte,,,,,men tänkte!!
Låg kvar o drog mig, lyssnade på när min underbara
sängkamrat AKA sambo, snusade gott bredvid mig!
Upp o en stor panna kaffe!
Hämtade lilla Lull, hon glad som en speleman, skönt.
Sovit bra, äntligen!!
Inga andra barn in tha house, alla på okänd ort eller nä
jag vet ju vart dom är, men det blir så,,,,tyst!
Gjorde mig iordning för en After Sleep, det är för mig
som för andra att ha After Work.
En supertrevlig kväll tillsammans med 4 andra tjejer, kunde inte bli bättre.
Men plikten kallade, Kalle skulle till jobbet o jag hade 2 stora barn hämta
på hemvägen, underbart är kort, men litet men naggande gott!
Nu en skvätt rödvin, mörk choklad o lite nötter.
Snart sängen, måste ladda.
-
 
 
 
Me and my girl friend, love!

Kommentarer

Postat av: Lillsyrran

Publicerad 2013-09-29 23:00:49

Världens finaste syster! <3

Svar: Tack!
Banditmorsan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela