jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Att man hinner!

Publicerad 2013-09-17 23:43:00 i Allmänt,

Blir lite imponerad av mig själv ibland, jag e mästare
på att planera, oftast iaf!
Swisch o upp, tandläkaren för Julia.
Lektion i munhygien o vad man ska o inte ska äta!
Tack för det folktandvården.
Dock gillar jag inte tillställningar med 7 hysteriska ungar som just lärt sig gå och
tvingas sitta still o lyssna.
Jag var helt slut när vi kom ut därifrån!!
Bilen gick sedan mot Vikbolandet o familjen Lantzare.
Mycket mysigt o kul besök.
Fick så god kycklingcurrygryta o lite ny inspiration till mitt
LCHF matlagande.
Tänk att det är så fantastiskt att med vissa vänner eller för mig, de flesta vänner
så tar man liksom vid där man slutade utan
att det blir något konstigt.
Hannah o jag har inte setts på ett par månader, visst
vi har pratat i telefonen men inte öga mot öga.
Julia somnade som en stock på vägen hem
men när vi körde upp på uppfarten vaknade hon till , inte
färdig soven tyvärr.
Vi smet in i Oliwers säng o somnade om, så mysigt höra henne
snusa bredvid o hon ligger så nära, så nära, älskart!
Kvällen bjöd på Me&I party hos fina Tina, alltid
lika trevligt så nu har jag bestämt datum för
mitt eget party!
Skyndade mig hem mot Svärtinge för att ge mig i kast med ett boxpass, riktigt skönt!
Sitter nu här o funderar på sängen, japp så får
det bli, imorgon nya äventyr!!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela