jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Eneby Fans!

Publicerad 2013-09-16 23:01:00 i Allmänt,

Julia o jag var Eneby fans igår,,,gick ju inget vidare.För att vara helt ärlig, det
gick käpprätt åt helvete.
Julia o jag skötte oss dock, synd inte alla andra gjorde
detsamma, suck!
Nummero uno, domarna var i särklass
det mest inkompetenta jag stött på
o jag brukar inte vara sååå hård när det kommer
till ungdomsdomare.
Uppförandet av ledare o spelare var inte heller
något att vara stolt över, men som man sår får man ju skörda.
Fick dock några härliga bilder på Julia när hon
tultade runt vagnen o kollade in fotbollsgrabbarna!



Vi hade iaf tur med vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela