jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

När man blir så glad så tårarna rinner!

Publicerad 2013-09-18 22:46:02 i Allmänt,

Jag brukar inte slå mig för bröstet o tycka att jag är
något speciellt, men två dagar i rad har jag
fått så fin bekräftelse så jag måste få visa hur fina vänner JAG har!!
 
 
Det finns såna där människor som vänder sig ut och in för sin familj,
arbetskamrater och vänner, men aldrig kräver något tillbaka.
Såna där som ofta har dörren öppen till sitt hem och
låter folk öppna sitt hjärta för dem, trots att det kanske inte alltid är så "roligt på hemmaplan".
Såna där positiva, givande människor - nästan alltid med ett leende.
En av dem är du, min fina Anna Lundberg.
Alla är vi unika, men du spelar i en egen liga. Helt klart. Tack för att du är mer envis än mig
En timme gjorde mycket. Älskar dig min fina vän!!
 
 
Hej vackraste du!
Tack för igår.
Alltid lika härligt att ses och känna att det var som att
vi sågs förra veckan även om en hel sommar har passerat.
Skulle dock velat prata i timmar till och höra
hur du verkligen mår och har det.
*Har tänkt det senaste året att du bär så mycket inom
dig som du förr hade mycket lättare att bara skaka av dig.
Tro mig, jag vet att livet är fullt av törnen bland alla vackra rosor
men det är faktiskt du som mest av alla i mitt liv fått mig
att bli positivare som människa.
Du är vacker , omtänksam och en helt enastående
kvinna som jag är stolt över att få kalla min vän!!
Du är fantastisk och jag älskar dig.
finns alltid här om du behöver mig.
 
 
 
 
 
Två superfina vänner som ger mig sitt kärlekens ord o det
enda jag gav var en liten del av mig själv.
En bit av mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela