jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Tivoli!

Publicerad 2013-09-27 14:48:31 i Allmänt,

Igår anordnade Oliwers gröna gäng ett tivoli,
vilken succe! Tänk så dom jobbat o styrt för att få
allt o funka o gå ihop.
Dom hade starke man, bollkastning, hästar, hundar,
ansiktsmålning , popcornmaskin, spökhus o
massa annat.
Föräldrar, syskon o mor o farföräldrar, ja det
kryllade av folk.
För vår del även en gudmor, kärlek!
Det som gladde mig väldigt mycket var att jag fick med mig
storasyskonen o att dom inte drar sig för att delta
o bli lite "barn" igen.
Ja jag vet dom är barn, men inte alltid så sugna på att
 vara det.
En fantastisk kväll, lite väl kylig kanske , men
så mycket glädje!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela