jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Wilma 12 år!

Publicerad 2013-09-15 04:09:00 i Allmänt,

Åren dom går fort o för dig mitt lilla hjärta känns det
som om det gått i ett rasande tempo.
Minns själv när jag var 12, känslan att vara stor men ändå liten.
Man ville så mycket, men fick så lite.
Idag är det annorlunda,,,väldigt annorlunda
o jag känner ibland att jag inte hänger med.
Älskade lilla skitunge, du gör mitt hjärta så glatt.
Du hjälper till med så mycket, fixar o styr o
vill alla så väl.
När du kom till oss älskade lilla prinsessa så var lyckan total.
Först en pojke o sen en flicka, precis som din pappa sa.
Du har fyllt de flesta dagar med glädje, men oxå några med tårar.
Som den gången du drog en stor sten utmed sidan på
grannens bil,,du vet!!
Idag skrattar vi åt det, det gjorde vi INTE då!!
Stort grattis på din födelsedag, glöm
aldrig att jag älskar dig och är otroligt stolt över dig!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela