jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Freitag o friveckan börjar!

Publicerad 2014-04-11 23:34:11 i Allmänt,

Gick av imorse o nu väntar en frivecka.
Längtar så hårt efter den varje gång den slutat.
Åkte in o handlade på mig lite inför helgen.
Missade hälften haha min lilla ärthjärna.
Em o kvällen så bra o mysig.
Kompisar, disco , utelek , gudfarsmys,god mat, umgås, bara vara.
En perfekt start på helgen.
4 tonåringar runt matbordet förgyllde väldigt mycket.
Hmmm måtte dom inte åka hem o berätta hur vi
är här hemma, alla har kanske inte samma humor som vi!
 
 
 
 
Svärtinge bed and food är öppet , jag älskart!
Bäddat o klart för boysen på öv.
Japp jag curlar men jag gör det mer än gärna.
Livet på en pinne.
Ikväll sken solen, jag behövde det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela