jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Hero hunden!

Publicerad 2014-04-08 23:36:00 i Allmänt,

Att låna en hund en helg, det funkar finfint.
MEN jag skulle aldrig palla ha hund på heltid.
Vilket jäkla pyssel o passande.
En till som ska ha mat, en som man inte kan lämna hur
som helst, en som måste ut o rastas.
För att inte tala om hur smutsigt det blir.
Bästa vinsten, en hund äter upp ALLT som ligger på golvet
i matväg, det älskar jag!
Hero hunden, den snällaste av dom alla.
Den gosigaste o finaste.
Ett lån jag gärna gör om,,,för ett par dagar!
 
 

Kommentarer

Postat av: Lillsyrran

Publicerad 2014-04-09 00:42:50

Min fina Hero! Han må va sämst på att gå fint i koppel, han är efterhängsen, stirrig och han luktar ibland (ganska ofta) äckligt både fram o bak - MEN, bättre hund finns inte! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela