jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Idag e jag trött!

Publicerad 2014-04-15 23:07:18 i Allmänt,

Blev en tur till Söderköping för att forsla bort
sopor och tömma frysar.
Känns otroligt sorgligt o nu,,,väldigt tomt.
Imorgon kommer dom och hämtar allt som är kvar i lhg.
Att få ett avslut o kunna lägga energi på annat
känns skönt men samtidigt,,,ja jag vet inte.
Bra att vi sparat mycket o inte kastat hej vilt.
Resulterade dock i att ett nytt vitrinskåp blev inhandlat idag
på IKEA och såklart lite annat smått o gott,,,,,
Kalle blir nog tokig på mig.
Hämta vår saknade Elwira på Linköpings flygplats idag.
10 dagar här , kul för alla!
Dom hinner bara se varandra o munnen går i ett.
Det finns så mycket att prata om.
Drog ett styrka/corepass ikväll o helvete så slut jag blev.
Kände av gårdagens löprunda oxå i benen vill jag lova.
Nu ska det bli sängen,,innan 12.
Kalle blir stolt över mig då, att jag håller det jag lovar.
Måste bli bättre på att krypa ner i sängen tidigare.
För kroppen o knoppens skull!
 
 
 
Dagens höjdpunkt!
Egen glasstrut, modell gigantisk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela