jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Jobba kväll!

Publicerad 2014-04-11 23:23:42 i Allmänt,

En gång på sex veckor är vi ålagda att jobba kväll.
Inget jag valt själv utan vi är tvugna.
Denna kväll bidrar till en stress inombords som jag ogillar skarpt.
töntigt kan ju tyckas men jag avskyr verkligen att känna mig som en
vikarie på mitt eget jobb.
Varje gång jag ska jobba är det nya brukare, nya rutiner o
nya arbetskamrater.
Denna onsdag öste dessutom regnet ner blä.
Att vi dessutom har alla barnen hos oss denna onsdag gör
ju inte jobbkvällen mera attraktiv.
Jag har valt jobba natt-jag vill ha massa tid med mina barn.
Punkt slut.
Det enda positiva med denna jobbkväll var att jag under min rast
hann med att göra en shoppingsväng på stan!!
Fyndade massa fint!
Det Japanska Körsbärsträdet på repslagaregatan är i full blom och det älskar jag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela