jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Relalalaxa

Publicerad 2014-04-02 00:38:46 i Allmänt,

Vilken härlig ledig dag vi haft.
Började med gos o välling i sängen.
Mysfrukost hemma hos Cicci tillsammans med Lina.
Konstig hur vi hinner avhandla så många saker
på så kort tid.
Goda vänner kort o gott, allt kan man prata om.
Ute på Vikbolandet väntade Hanna o hennes underbara trollungar.
Till Backgårn hade våren verkligen kommit.
Hemmafix på em tillsammans med nyvaken
älskling , han huvudvärk o jag tjattrade i 110,,,
dålig kombo kan jag tro.
Men man har ju så mycket man vill prata om o som måste ut.
Det kan inte vänta haha.
Sen träning med härliga Madde.
Puls/styrkepass, precis vad jag behövde.
Hade tänkt mig tidigt i säng, men här sitter jag.
Mitt huvud är fullt av ideer o kroppen full av energi.
Inte blev det bättre av att vi bokade en weekendresa ikväll
innan Kalle åkte,,,nu e jag ju uppspelt för det!!
 
 
 
Laddat batterierna, det behövdes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela