jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Röd i fejset!

Publicerad 2014-04-29 22:54:20 i Allmänt,

Ah fy sjutton, mitt fejs blev bränt i helgen.
För mycket sol mitt i nyllet, gassande.
Och inbgen solkräm,,,,man har väl hjärna??
Eller inte! Suck!
Men barnen klarat sig för dom förmanade jag o smörjde in.
Försåg Julia med nyinköpt hatt som hon valt själv.
Vilken helg vi haft.
Riktigt härlig.
Massa fotboll, Oliwer cup i Åby och Hampus match både
lördag och söndag.
Mina killar, fantastiskt duktiga om jag får säga det själv,,,och det
får jag ju haha.
Helgen innehöll oxå kompisar både högt och lågt.
Kul när det rullar på och det händer lite.
Kalle jobbat som vanligt, men det är ju inte något avvikande.
Bara lite tröttsamt ibland.
Helgen avslutades med jobb även för min del och jag
sjukt imponerad av min bästa pappa som kom
hit o tog alla 4 barnen själv.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2014-04-30 07:41:27

Ser ut som att det saknas foton? Iaf i min surfplatta.

Svar: Jag ser alla bilder, däremot blev det konstiga hopp emellan!
Banditmorsan

Postat av: Tina

Publicerad 2014-05-05 10:22:06

Nu ser jag alla!! Underbar bild på Julia på läktaren.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela