jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Waves och All of Me

Publicerad 2014-04-13 23:42:11 i Allmänt,

Musik ur högtalarna, jag gör som jag alltid gör.
Lyssnar sönder låtar jag fastnar för.
Lite tidig morgon imorse, men man kan ju inte
få ha det gott jämt.
Julia dock på gott humör o pysslar o styr.
Att det sen serverades turkisk yoghurt , hemkokt hallonsås o kokosflinger
till frukosten gjorde ju inte lillan mindre glad.
 
 
 
 
Pysslade o styrde lite här hemma, blev ju inte massor gjort
men lite iaf innan Kalle vaknade.
Han fick 25 minuter på sig, sen bar det av på kalajs!
Tack underbara mamma för fantastiskt god mat.
Att du står och gör LCHF till oss gör mig varm ända
in i min själ.
Oliwer slog följe med moster o morbror, så härligt
för honom få hänga på och mysa på
tu man hand med dom.
Hemma blev det fix inför morgondagen, pappaveckan startar
och påsklovet börjar.
 
 
 
Kvällen bjöd på lite ostchips, grönsaker o dip.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela