jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Far o flyg!

Publicerad 2014-08-15 00:20:38 i Allmänt,

Idag hade dygnet behövt haft liite fler timmar.
Lagom mycket skjutsande åt gud o alla håll.
Suck, när ska alla tre bli 18 och ha körkort?
Eller nej förrästen, så många bilar har vi inte.
Alltid ngt som ställer till det haha.
Uppdrag ett idag, köpa bajspapper och bregott
Uppdrag två, köpa presenter i all hast till två partyn
Uppdrag tre tanka bilen-soppatorrt
Uppdrag fyra laga mat till banditerna
Uppdrag fem skjutsa till partyn o träningar
Uppdrag sex skjutsa till Rix Fm festival
Uppdrag sju Skjutsa hem från Rix Fm Festival
Uppdrag åtta natta liten banditunge
Uppdrag nio vara en trevlig o glad sambo
 
Däremmelan har jag bytt lite bajs, sanerat dotter som varit insmetad i ett kilo
knallcerist läppstift, rensat ogräs, snackat i
telefonen, facebookat o Instagrammat,
funderat på om det är dags att börja packa
träffat massa trevligt folk på stan , känt mig foreveralone i ett hav av människor
och typ somnat i soffan.
 
Lägg till allt hemmafix som min kära sambo gjort samt
de tre skjutsningar o hämtningar som han
utfört så ja det var en heldag det!
 
 
Hahaha ge mig semester!!
Och inte en enda jävla bild har jag tagit för att förgylla detta blogginlägg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela