jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Hjärnspöken

Publicerad 2014-12-08 23:19:26 i Allmänt,

Alla har vi ett eller ett par hjärnspöken.
Hur många har du?
Jag har väl ett par händer fulla faktiskt och ibland
håller dom mig vaken om natten.
På senaste tiden sover jag galet dåligt , sämre än vad
som är hälsosamt egentligen.
Min räddning är att jag sover gott när Kalle är hemma o ligger bredvid.
Ingen av er ska nu börja oroa er o slå på stora trumman.
Jag är inte på väg in i nån jävla vägg el
behöver psykiatrisk hjälp så ni vet.
Jag har tämjt mina hjärnspöken till att stanna där dom är idag
o endel av dom har jag haft väääldigt länge.
Nä jag delar inte med mig av mina hjärnspöken, dom är mina till största
delen men det jag egentligen vill säga är att
alla har vi problem av mindre/större slag.
Ingens liv är totalt perfekt men man måste
hitta verktyg för att ta kontrollen.
Jag har som tur är lyckats till största delen.
En mycket klok kvinna sa till en annan kvinna- och lät mig
ta del av det kloka-se ångesten som en vän som
är här på besök.
Fråga vad hon vill?
Håll tummarna för att hon svarar tänker jag :-)
Håll tummarna för att hon vill bli min vän.
Håll tummarna hon inte tar över.
 
Allt du ser är inte alltid perfekt-mycket döljer sig under en yta.
Over and out
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela