jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Idolfinal!

Publicerad 2014-12-07 22:59:56 i Allmänt,

Det blev en fredag som jag aldrig kommer glömma.
En fredag med min fina stora dotter i huvudstaden.
Allt tack vare Annika o Elwira.
Stort tack för vi fick köpa de två biljetter extra som ni köpt.
Först en heldag på stan, spanande o inte hysteriskt shoppande.
Märkligt, brukar vara massor av påsar hem.
MEN inte köpa om man inte behöver.
 
 
 
 
 
Kvällens idolfinal var amazing , jag har aldrig upplevt något
liknande i hela mitt liv.
Det trycket på en så stor arena som globen, fantastiskt.
Den gåshuden vid flera tillfällen, när helt galna ungdomar skriker värre än värst o
tjuter som om det inte fanns någon morgondag ojojo.
Carola bränner av Halleluja o Molly levererar
min gamla ungdoms favorit Purple Rain.
himmelskt.
Vann rätt tjej?
Inte fan vet jag, har knappt sett ett enda
avsnitt av idol haha men jag njöt iaf.
 
 
 
Ett stor tack för vi fick köpa biljetter av er o att ni ville
ha oss med på denna oförglömliga upplevelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela