jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Julavslutning!

Publicerad 2014-12-19 22:50:42 i Allmänt,

Idag var sista gången min stora kille hade julavslutning
i grundskolan.
Första julavslutningen i högstadiet för Wilma.
Sista julavslutningen för Oliwer på lågstadiet.
livet går framåt och dom utvecklas.
Mina stora små,,,,,
fina betyg kom dom hem med och Oliwer hade agerat
konfranciere på avslutning, synd vi föräldrar var portade i år.
Vi firade in lovet på lite olika sätt.
Hampus med kompishäng , Wilma långfika med
klasskamrat som ska va några månader i Thailand
och Oliwer jag o Julia , myslunch på stan.
Hann o handla nya gympaskor, jeans o strumpor till lilleman oxå.
Nya jeansen har fotbollsförbud , borde skorna oxå ha.
Herregud han e verkligen inne i en slitautallasakerperiod.
Ingenting är helt o rent.
Jag blundar till en viss gräns.
Ikväll pyntat o styrt lite hemma , Hampus har två polare här för övernattning.
Det är full rulle i garaget o på övervåningen.
Pust, hoppas dom somnar snart.....eller dom är nog vakna
hela natten misstänker jag.
Kalle åkt till jobbet, längtar tills hans ledighet börjar,,,igen :-)
Det är ju så gott vara lediga ihop.
Imorgon full rulle igen.
Ska försöka hinna koka ihop lite mera julgodis.
Over and out.
 
 
 
 
Måste nog krypa ner nu tror jag, igår blev det sent, för sent.
Frågan är,,,vågar man lämna huliganerna uppe?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela