jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Julstatusen!

Publicerad 2014-12-22 23:37:00 i Allmänt,

Rocking around the christmastree....
Barnen klädde granen igår o som vanlig blir den ju perfekt!
Perfekt i ett barns klara ögon.
Skulle aldrig få för mig ändra o styra.
Vem är julen till för?
'Stressar ni runt?
Ahhhh gör jag oxå, men måttligt.
Kom på jag glömt två paket men det löser jag imorgon.
Lite fix kvar här hemma, dammsuga o städa toaletter.
Duka lite snajsigt.
Annars håller jag tummarna för att jag o Kalle kan landa i soffan skapligt tidigt
imorgon och relaxa.
Talade om för Julia att imorgon är det dags för det stora julbadet!
Jaaaa!
Har inhandlat en julaftonsdress, får se om den kommer på.
Lite skeptiskt.
Varför finns det knappt ngr röda plagg nuförtiden?
Och varför är jag så jäkla tjocker så jag inte får
plats i det jag skulle vilja ha?
Lagen om livets jävlighet, eller??
Alla kan inte vara smaaaala
och alla kan inte ha lockigt hår heller.
Jag letar efter svar, hoppas någon kan finna dom åt mig.
Börjar misströsta.
Men bara göra som vanligt o bita ihop o köra all in.
Allt löser sig tillslut.
Sitter just nu o konstaterar att tiden springer iväg, jag borde sova.
Tog mig ett glas rött o lite vitlökskorv, pumpade på
lite skön musik, saknar mina stora barn o bloggar.
Orkar inte plocka mera , har gjort det mesta.
Imorgon bara,,,ni vet.
Det sista.
Absolut sista.
Over and out
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela