jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Såhär tidigt har det aldrig varit klart!

Publicerad 2014-12-04 22:25:08 i Allmänt,

Årets nyårsfirande slår rekord förmodligen.
Innan december ens hunnit börja var delar av sällskapet
redan färdigt, några tillkommit o några inte klara.
Blir vi alla blir det många,,,,åhh så kul.
Jag är ju som ett litet barn när det kommer till galej av alla dess slag.
Med detta sällskap kan det inte heller bli annat
än superkul.
Längtar redan vill jag lova.
 
 
Jag gillar ju inte raketer, är alltid livrädd ngt ska gå fel.
Men vackert beskåda.
Maten o sällskapet annars den stora lyckan för mig.
så många vänner på samma plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela