jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Afrikanskan vaknade!

Publicerad 2014-01-18 00:18:01 i Allmänt,

Japp skaplig uppstigning i torsdags , 04:10 piiiip.
Skratta eller gråta??
Jag valde att självdö.
En liten bit.
Jahopp, på med tv-program o försöka hålla ljudnivån nere.
Lätt som en plätt.
NOT!!
Dessutom en Oliwer hemma med halsont.
Jag gjorde som jag brukar när jag anar ugglor i mossen.
Ringde VC, ljög lite,,,men bara lite.
Och vips en tid till oss.
Hade rätt,,,denna gången oxå,,,
PC i 10 dagar.
Jag fick vara hemma o sova inför jobbnatt, Kalle roddade barn.
Han är en pärla.
Och han är min
På kvällen, efter att ha fixat med barn hitan o ditan
till olika aktiviteter o nöjen blev det
återigen dax för lite träning.
Denna gång stod det tydligen afro på schemat.
Fick plocka fram allt mitt afrikanska ursprung och
skaka loss ordentligt, skönt o frigörande faktiskt.
Positivt överraskad.
MEN inget slår Maddes puls/styrkepass från i Tisdags.
Jobbnatt o den gick kanonbra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela