jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Cupade!

Publicerad 2014-01-05 23:12:22 i Allmänt,

Summerar denna helg med ett ord- Innebandy.
Japp för hela slanten liksom o nu när jag
sitter här känner jag återigen hur
galet trött jag är.
Men det är det värt.
Vet inte hur jag skulle kunna ha gjort annorlunda liksom
Kalle jobbar , alla barnen här, en på cup
o dom andra?? Ja dom får snällt hänga med.
Jag är ju inte en sån mamma som bara släpper av
mitt barn o sen åker hem, skyll dig själv då
kanske någon tänker, skit i det du tänker jag, ok??
Alla är vi olika o tur är väl det.
Wilma fick dock en härlig fredag med vänner på bio.
Oliwer tog låååång sovmorgon o jag hämtade
honom när vi var
hemma käkade lunch.
Julia så nöjd när musiken pumpar i innebandyhallarna
o hon roat mer än en människa.
Hur gick då cupen?
Sett till resultaten-käpprätt åt helvete, sett till upplevelsen
o lagets prestation- ganska hyffsat.
Sett till många individuella prestationer- riktigt bra.
Sen kan ju snacket om att lira o ha kul ta sig i brasan
för det är vinsterna som räknas, både för barn-ungdom o vuxen.
Ingen jävel gillar att förlora, men vi kan hantera
en förlust på olika sätt.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela