jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Gott nytt år!

Publicerad 2014-01-02 00:48:32 i Allmänt,

2013 skulle bli 2014 o själv var jag
klänningslös o på galet dåligt humör.
Tack Kalle att du inte lämnade mig hemma o for
iväg till festen själv, kunde nog blivit så.
Nyår för mig är klänning, nu blev det party like a rockstar looken.
Jaja med facit i hand, jag passade in i sällskapet iaf!
Hos Cicci o Robban kan man verkligen komma som
man är , vara som man är o lämna festen när
man vill utan att det är något konstigt.
Vi gick sist haha!
Maten från Dillqvist smakade lika gott detta nyår
o så skönt för alla slippa styra o ställa.
Efterrätten hade dock Cicci fixat o detta nyår
frestades vi med två chokladfontäner o massa
frukt, kex o godis, mumsigt.
Julia lite ovan med massa nytt folk o
massor av barn överallt men när Fanny drog igång dansspelet
o musiken dunkade högt, ja då trivdes Julia som fisken i vattnet.
Spelade spel oxå, jag vann det ena o Kalle det andra.
Storslam för Flodin/Lundberg
 
 
 
 
 
Det blev ett riktigt gott slut på 2013!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela