jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Halleluja moment!

Publicerad 2014-01-21 23:35:37 i Allmänt,

Hela dagen i ett härligt flow.
Vaknade med ett ryck av sms , satte mig yrvaket upp
o tänkte , va fan har hänt?
Vände mig om o där låg lullan o snarkade gott.
Kollade på klockan , 9:45.
Haha den ungen kan konsten att sova.
Sms från Cicci, fråga om promenad, självklart.
Men brrr vad kallt det var ute även om
solen sken från klarblå himmel.
Blev en låååång runda, med flera backar o en
hel del snömodd köra i.
Bra för muskulaturen :-)
Hem o åka lite pulka på uppfarten o sen mata kaninerna.
Så mysigt vara ledig o få gosa liten skrutt hela dagen.
Kalle vaknade o projekt rensa, städa o laga
påbörjades, tur min underbara sambo
hänger med i svängarna.
Kvällen avslutades i gympahallen här
i svärtinge, styrka/corepass, jag kan förmodligen INTE
röra mig imorgon.
Ska dock åka o simma har jag bestämt, det är
nog bara bra för kroppen.
 
 
 
Någon har ärvt mormors enormt snygga morgonfrisyr!!
Stackars barn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela